BESTELLEN

Nadat je de aflever- en betaalgegevens hebt ingevuld, krijg je een overzicht van de gegevens die je hebt ingevoerd. Controleer deze informatie alsjeblieft goed. Je kunt fouten herstellen door terug te gaan in het bestelproces. Je plaatst een bestelling door op de pagina ‘Bevestigen’ op “BETALEN” te klikken. De overeenkomst tussen jou en Stoer Wonen komt tot stand op het moment dat wij een bevestiging hebben gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres.

 

Je hebt geen account nodig om te bestellen in onze webshop. Met een account kun je echter wel oude bestellingen en de status van je huidige bestelling bekijken. Het aanmaken van een account is gemakkelijk en kan gedaan worden tijdens het afrekenen.

 

Als je je wachtwoord bent vergeten, druk dan op de knop "Wachtwoord vergeten" onder aan de inlogpagina om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als je je e-mailadres invoert, ontvang je automatisch een nieuw wachtwoord. Als je (nog steeds) inlogproblemen hebt, neem dan gerust contact op met ons.

 

Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst; dit betreft ook het veranderen van de maat en kleur van een item, het verwijderen van een item of het veranderen van het afleveradres. Wel heb je natuurlijk het recht om de volledige bestelling binnen de bedenktijd van 30 dagen te ontbinden. Je vindt hier meer informatie over je recht om de overeenkomst te ontbinden.

 

Je hebt het recht om je bestelling voor levering te annuleren. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, kun je het pakket weigeren als het wordt afgeleverd. Je vindt hier meer informatie over je recht om de overeenkomst binnen de bedenktijd van 30 dagen te ontbinden.

RETOUREN

1. Herroepingsrecht

Als je om welke reden dan ook je online aankoop wenst te retourneren, dan kun je ongebruikte artikelen retourneren binnen 60 dagen na ontvangst. Dit wordt ook wel de bedenktijd genoemd.


 

Om gebruik te maken van je ontbindingsrecht moet je ons binnen de 60 dagen bedenktijd via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail of per post) laten weten dat je gebruik wenst te maken van je recht om de overeenkomst te ontbinden. Je kunt hiervoor het Modelformulier voor ontbinding / herroeping gebruiken.


 

Wij moeten de geretourneerde artikelen ook binnen de 60 dagen bedenktijd hebben ontvangen. Je kunt de artikelen op 2 manieren retourneren: per post/koerier, of in de winkel.


 

Voor het retourneren van je artikelen vragen wij om gebruik te maken van ons retourformulier, maar je bent hiertoe niet verplicht.


 

Per post of koerier 
Indien je de bestelling per post of koerier wilt retourneren, dan is dit op eigen kosten. We zijn niet verantwoordelijk voor producten die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd. We raden je aan om gebruik te maken van een koeriersdienst die je verzekert voor de waarde van de artikelen die je terugstuurt, of je een bewijs van verzending geeft.


 

Zorg dat de artikelen die je wilt retourneren goed verpakt zijn en verzend deze naar het volgende adres:

Stoer Wonen 
Retour Webstore 
Fahrenheitstraat 572
2561 DK Den Haag
Nederland


Het is ook mogelijk je bestelling gratis in onze winkel te retourneren.
1. Neem een bewijs van aankoop mee zoals de pakbon of orderbevestiging. 
2. Wanneer de retour aan alle voorwaarden voldoet zoals omschreven op deze pagina ‘Retouren’, ontvang je een afleverbewijs in de winkel. Bewaar deze goed. 
3. Er kan in de winkel geen cash teruggegeven worden voor je online aankopen. Je ontvangt onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop (zie voor meer informatie onder ‘Terugbetaling’).

Terugbetaling 
Als je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht, betalen wij het voor het betreffende artikel betaalde bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) onverwijld en in ieder geval niet later dan veertien dagen na ontvangst van het bericht dat je de overeenkomst wilt ontbinden aan je terug, mits we het betreffende artikel dan ook daadwerkelijk retour hebben ontvangen of je kunt aantonen dat het artikel retour is gezonden. Wanneer je voor een andere verzendmethode dan de goedkoopste door Stoer Wonen gehanteerde standaardlevering hebt gekozen, dan zal Stoer Wonen de eventuele meerkosten daarvan bij ontbinding niet aan je terugbetalen.


 

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je het artikel hebt gekocht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we jou voor deze terugbetaling geen kosten in rekening brengen.


 

Wanneer je een artikel terugstuurt dat door jouw toedoen is beschadigd, is gewassen, de labels zijn verwijderd, een artikel incompleet is of een product andere gebruikssporen bevat waaruit blijkt dat je het artikel verdergaand hebt gebruikt dan zoals hiervoor omschreven, dan ben je aansprakelijk voor de door jou veroorzaakte waardevermindering van het artikel. Stoer Wonen zal deze waardevermindering aftrekken van het aan jou te restitueren bedrag.

Zodra we je geretourneerde artikelen ontvangen hebben, sturen we je een e-mail. Het kan wel even duren voordat we je retour hebben verwerkt. De terugbetaling volgt onverwijld en uiterlijk binnen 14 werkdagen nadat je ons hebt laten weten dat je de artikelen wenst te retourneren, waarbij wel geldt dat we mogen wachten met terugbetalen tot het moment waarop wij het betreffende artikel daadwerkelijk retour hebben ontvangen of je kunt aantonen dat het artikel daadwerkelijk retour is gezonden.

 


2. Ondeugdelijke artikelen

Naast je herroepingsrecht, heb je op grond van de wet recht op een deugdelijk artikel, of zoals de wet dat noemt ‘een product dat aan de overeenkomst beantwoordt’. Als dat onverhoopt niet het geval is dan kun je – afhankelijk van de omstandigheden – het artikel bijvoorbeeld ruilen of je geld terugkrijgen. Als je een klacht hebt over een artikel dat je online hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur zo veel mogelijk gegevens mee, waaronder bij voorkeur specifieke bestelnummers. 


 

Als je een artikel hebt geretourneerd dat ondeugdelijk is, vergoeden we ook de retourkosten die je hebt moeten maken.

BETALING

Zodra je de afrekenpagina hebt ingevuld, moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden om te worden doorverwezen naar de betaalpagina. We accepteren verschillende betaalmethodes.

Wij accepteren: IDEAL betalingen en verschillende creditcards.

 

Wij nemen je online veiligheid erg serieus. Persoonlijke en betaalinformatie is veilig en er worden geen gegevens verstuurd zonder versleuteling. Het beveiligen van je informatie heeft onze hoogste prioriteit. Alle bestellingen worden verzonden over een beveiligde internetverbinding via SSL (Secure Sockets Layer)-versleuteling en andere maatregelen.

 

De beveiligingscode van de kaart (CVC/CVV/CID) is een extra drie- of viercijferige beveiligingscode die geprint is (niet in reliëf) aan de voor- of achterzijde van je kaart. De CVC/CVV/CID is een extra beveiligingsmaatregel om te bepalen dat je daadwerkelijk in bezit bent van je eigen creditcard.

 

Als je kaart wordt geautoriseerd, wordt de betaling direct bij je in rekening gebracht en ontvang je een e-mail met de bevestiging dat je bestelling succesvol is verlopen. Alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen. We brengen (achteraf) geen kosten in rekening voor mislukte betalingstransacties.

VERZENDING

Je wordt op verschillende momenten tijdens het verzendproces via e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling. Als je een account hebt, kun je inloggen en bij "Mijn bestellingen" controleren wat de status van je bestelling is

 

We proberen pakketten binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling te verzenden, met uitzondering van weekends en feestdagen. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur. 
 

 

Helaas kunnen we het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. We willen erop wijzen dat we het pakket niet opnieuw versturen indien je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen.

 

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je nog meer vragen of opmerkingen hebt over de verzending van je bestelling.

 

 

Verzending verschilt in kosten, afhankelijke van het bestelde product*. Let op: het retourneren is op eigen kosten.
*Aan wijzigingen onderhevig 

 

Als je een verkeerd item hebt ontvangen of er ontbreekt iets, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Stuur zo veel mogelijk gegevens mee, waaronder specifieke bestelnummers.

KLACHTEN

Stoer Wonen streeft er naar een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren ten aanzien van haar producten en diensten. Mocht je onverhoopt toch klachten hebben, dan kun je deze telefonisch, per post of per e-mail richten aan: 

Stoer Wonen
Fahrenheitstraat 572
2561 DK Den Haag, Nederland
Telefoon: 0031 (0) 6-39462166 (maandag t/m vrijdag 9.00 - 18.00 uur).
E-mail: Tvtwonen@gmail.com